Často kladené dotazy

Objednávky

Nedošel mi potvrzovací e-mail. Co teď?

Každý e-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy eshop@ceskesvycarsko.cz. Pokud ho nemůžete najít ve složce s Doručenou poštou, je možné, že se zatoulal do Spamu, Nevyžádaných, Smazaných, nebo do Archivu. Některé e-mailové domény rozdělují poštu do různých kategorií, jako jsou Sociální sítě nebo Promo akce, a proto zkuste nahlédnout i tam.

Kdy je objednávka dokončena?

Objednávka je zpravidla dokončena poté, co obdržíte její číslo, které se vám spolu se shrnutím zobrazí na našich stránkách po provedení platby. Pokud jste si zvolili platbu na dobírku či bankovní převod, uvidíte na této stránce i potřebné platební údaje. Veškeré informace se automaticky odesílají i na váš e-mail.

Možnosti platby

Možností plateb je na našem e-shopu několik. Každý si jistě vybere způsob, který mu nejvíce vyhovuje.

Proč mi nejde zaplatit kartou?

Důvodů zde může být několik:

  • Platební limity – jedná se o limit, který máte nastavený u své banky. Ujistěte se, že máte online platby vůbec povoleny. Dále se ujistěte, že nepřekračujete limit objemově (maximální povolenou částkou za jednu transakci), ale ani s ohledem na počet plateb (povolený počet transakcí za jeden den).
  • Chybně zadaný údaj – všichni občas chybujeme, a proto si prosím zkontrolujte, zda byly veškeré údaje jako je číslo karty, expirace, CVV/CVC kód a 3DS kód zadané správně.
  • Zavřený prohlížeč – poté, co objednávku zaplatíte, nezavírejte prosím prohlížeč a počkejte na potvrzení o úspěšném uhrazení objednávky. V opačném případě se platba nemusí zpracovat.
  • Tlačítko zpět – poté, co objednávku zaplatíte počkejte na potvrzení o úspěšném uhrazení objednávky, neklikejte ihned na tlačítko zpět. V opačném případě se platba nemusí zpracovat.
  • Platba zamítnuta – v tomto případě doporučujeme kontaktovat vaši banku, která poskytne zdůvodnění, proč byla platba zamítnuta (nedostatečné finanční prostředky, nedostatečné 3DS ověření...)

Co je to 3D Secure? 

Služba 3D Secure je moderní internetový způsob placení kartou s nejvyšší možnou ochranou. České Švýcarkso o.p.s. tento způsob bezpečného nákupu podporuje, nicméně protokol 3D Secure může každá banka zpracovávat odlišně. Ve většině případů obdržíte na mobilní telefon SMS a jednorázové heslo. Některé banky, zejména zahraniční, mohou za 3D Secure ověření považovat osobní bezpečnostní otázku.

V případě potíží s ověřením platby kontaktujte prosím svou banku. České Švýcarsko, o.p.s., jakožto obchodník, nemá na ověření platby vliv.

Proč jsem nedostal upozornění, že se mi kartou nepodařilo zaplatit objednávku?

Platební brána vás vždy upozorní na status transakce – ať už je platba úspěšná, nebo ne. Pouze v případě, kdy zaplatíte a následně zavřete prohlížeč během ověřování platby, se vám toto upozornění nezobrazí. Prosím, vždy počkejte na potvrzení platby.

Jak zaplatit bankovním převodem?

Potvrzení objednávky, včetně potřebných údajů pro platbu předem, vám přijde na e-mail. Najdete tam číslo účtu, variabilní symbol a celkovou cenu vaší objednávky. Ve svém online bankovnictví zadáte údaje do požadovaných polí a odešlete platbu.

Je možné uplatnit poukázky Sodexo/Edenred?

Poukazy Sodexo, Edenred a jiné, zatím nepřijímáme.

Možnosti nákupu

Jak nakupovat na Českém Švýcarsku?

1. Online – vše můžete nakoupit na e-shopu, kde si vyberete Vámi preferovaný produkt.

2. Osobně – zastavte se na naší prodejně v Krásné Lípě, Křinické náměstí 1161/10 407 46 Krásná Lípa, kde na vás čekají naši zaměstnanci. Vždy rádi pomůžou nebo Vám budou asistovat s převzetím vaší objednávky. 

Reklamní nabídky a detaily produktů

Jak dlouho trvají akce na stránkách?

Speciální nabídky, akce trvají do vyprodání zásob nebo jsou datově omezeny. Chcete dostávat informace o speciálních akčních nabídkách jako první? Zaregistrujte  se a už vám nic neunikne.

Proč vypadá produkt, který mi přišel jinak, než na fotce?

Výrobci své produkty často inovují, což na sebe mnohdy váže nový design, nápis, obal a další změny. I když naše stránky stále aktualizujeme, může dojít k situaci, kdy se u inovovaného produktu objevuje stará fotografie.

Chci s vámi spolupracovat jako bloger/ka. Na koho se mám obrátit?

Ozvěte se nám na e-mailovou adresu eshop@ceskesvycarsko.cz a kolegové ze zákaznické péče už předají váš e-mail do správných rukou.

Zpět do obchodu